Ryggskott?

Var på Vårdc idag.
Hon misstänkte ryggskott och imorgon ska jag till sjukgymnast. Misstänker att de tydligare kan klargöra vad problemet är. Har googlat rundor massa om ryggskott o överallt står det "man ska inte vila. Man ska röra på sig fast det gör ont"...
Hmm vet inte riktigt hur det ska gå till. Robban fick nyss hjälpa mig från toan till soffan. Och ja kommer inte upp från soffan utan hjälp.....?!
Fast.. Det blir väl bättre hoppas jag.
Först nu kan jag verkligen känna att man inte ska ta förgivet att man kan gå, springa, hoppa, röra sig......!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Guh va tråkigt Jenny! Hur lång tid brukar det ta innan det försvinner då? Varför får man detta? Krya på dig och hoppas verkligen det är över snart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback