Party igår, laddar på nytt idag...

Igår var vi framme i höryda vid halv 8.. Hälsade på alla o packade in grejorna.. Runt 8 körde vi en bit in i skogen för alla grabbarna skulle skjuta lerduvor.. Fräckt även om jag själv aldrig provade.. Det tog en stund o vid halv tio var vi tillbaka på den gigantiska gården johan bor på, skit fin!! Det bestämdes att utgång stod på schemat så det var bara att svira om o byta outfit.. Blå kjol, svart pösig topp o röda converse- såå skönt!! Vi förfestade o drog vidare till Karlskrona o Harrys.. Skit trevligt. Drog hemåt runt halv 3.. Skönt o slippa ha ont i fötterna efter en utekväll!! Vaknade lite i elva o kände mig utvilad.. Lekte med grannhunden o käkade frukost.. Sara o jag åkte till stan o shoppade medan de 15 grabbarna (det kommer 20 pers till idag) stack iväg o spelade paintball, vilket dem nog gör än... Jag shoppade skärp, armband, örhänge o halsband :-) pankrutt är ju jag nu.. Nu väntar vi in Saras vänner från Malmö på stationen.. Min älskling är också på väg från Malmö nu.. Dax o ladda för en festkväll ute med grill o lekar... Ska inviga min nya lång klänning..

På väg..

..mot Karlskrona.. Syrrans pojkvän johan är därifrån, han bor dock i Malmö nu men päronen bor kvar där.. Johan o hans bror ska ha den årliga sommarfesten där imorgon... Jag o Sara åker dit nu, älsklis imorgon o Johan m.fl är redan där... Regnet duggar utanför fönsterna men ryktet säger att solen skiner i karls lilla krona :p Synd bara att jag inte ens skänkte en tanke på att packa sommarkläder.. Dessvärre är där iofs inte mer plats i min bag... Det får bli som det blir...

Torsdag

Sitter o väntar på att få naglarna fixade.. Har lämnat felizia för en stund sen o det känns så tungt :-( lilla loppan. Mitt hjärta. Mitt allt. Hon är det bästa som finns. Hade aldrig kunnat önska mig något finare eller underbarare..

Onsdag

Imorse vaknade jag halv sex igen.. Fattar inte varför.. Väckte iallafall Robban efter stund så han kom iväg till jobb.. Felizia vaknade också så hon låg o kollade film medan jag somnade om.. Vi har käkat frukost o badat o nu leker hon på sitt rum.. Ikväll blir det fotboll hos hans föräldrar.. Heja Sverige!!

Middag hos pappi

Har nyss ätit god middag hos pappa.. Robban har fixat min bil så att den äntligen funkar!! Min älskling är bäst!! <3 Nu fixar killarna Saras bil sen blir de glasstårta... Mys..

Pass, lekplats o mys

Idag sov jag o nannis länge, vi vaknade tio... Åt frukost i trädgården o gjorde vid oss så vi var klara vid halv tolv.. Åkte till Malmö o hämtade felizias pass o har lekt på en lekplats i närheten nu. Ska bege oss in mot stan o möta alex o Nova för en fika..

Vaken sen 05.18

Har nyss krupit ner i sängen igen bredvid nannis... Jag vaknade 05.18 o har varit pigg sen dess. Väckte älsklingen halv 6 eftersom han börjar kl 7... Har myst massor... Stackaren ska iväg till jobb nu.

Seemmmesteer:-)

Idag började min semester. Jag o snuttan sov till halv tio.. Gjorde vid oss o sen kom alex o Nova vid elva.. Käkade frukost o snackade o planerade inför kvällen - rix fm.. Per från jobb ringde dock på em o sa att danny var sjuk så vi sket i det.. Ljung hämtade alex vid 4 o jag o felizia åkte till älsklingen istället.. Nu är de två iväg hos hans bror o jag ligger o läser i soffan... Mysigt.. Älskar det :)

Laga bilen

Nu är vi hemma från Blekinge igen... Har haft ett par jätte mysiga dagar.. Badade på vägen hem idag o nu är vi hos pappa.. Robban ska försöka laga min bil o felizia hänger på resten av min familj på kalas hos min morbror.. Imorgon börjar semestern... :-) Älsklingen ska jobba en vecka till dock.. Ska nog träffa alex imorgon o sen rix fm på kvällen.. Tjoo så länge

Blekinge

Tjohej!! Sitter i en solstol i Blekinge o njuter av värmen.. Är o hälsar på Robbans släkt o bara njuter. Felizia badar.. Min semester har börjat o det är snart bara en vecka kvar till Bulgarien resan... Ska bli så skönt o att dessutom träffa älskade sabbi:-) Ha det gott så länge o take care!