Party igår, laddar på nytt idag...

Igår var vi framme i höryda vid halv 8.. Hälsade på alla o packade in grejorna.. Runt 8 körde vi en bit in i skogen för alla grabbarna skulle skjuta lerduvor.. Fräckt även om jag själv aldrig provade.. Det tog en stund o vid halv tio var vi tillbaka på den gigantiska gården johan bor på, skit fin!! Det bestämdes att utgång stod på schemat så det var bara att svira om o byta outfit.. Blå kjol, svart pösig topp o röda converse- såå skönt!! Vi förfestade o drog vidare till Karlskrona o Harrys.. Skit trevligt. Drog hemåt runt halv 3.. Skönt o slippa ha ont i fötterna efter en utekväll!! Vaknade lite i elva o kände mig utvilad.. Lekte med grannhunden o käkade frukost.. Sara o jag åkte till stan o shoppade medan de 15 grabbarna (det kommer 20 pers till idag) stack iväg o spelade paintball, vilket dem nog gör än... Jag shoppade skärp, armband, örhänge o halsband :-) pankrutt är ju jag nu.. Nu väntar vi in Saras vänner från Malmö på stationen.. Min älskling är också på väg från Malmö nu.. Dax o ladda för en festkväll ute med grill o lekar... Ska inviga min nya lång klänning..

Kommentarer
Postat av: Fucking awesome - bästa mamma bloggen <3

hej!

HJÄLP MIG VÄLJA KLÄNNING.

http://citymom.blogg.se/2011/july/hjalp-mig-valja.html



skulle uppskatta din hjälp. kram

2011-07-16 @ 16:58:28
URL: http://citymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback