Ledsen

Idag känner jag mig nere..
Varit hos hand-läkaren idag.
Imorgon blir det stress-läkaren och på fredag sjukgymnasten för ryggen.
Måste boka gyn också. Egentligen borde jag kollat min tå också-för nageln växer in i tån och varar. Men jag har ingen ork över, Robban för hemma-operera och klippa i tån ett tag till.
I måndags kväll upptäckte jag en annan väldigt tråkig sak som jag ringde vården om idag- det måste kollas direkt så det inte än cancer.
Nu gör magen ont, ryggen ont, vätskan kommer ut, jag hostar ihjäl mig stundtals. Hur ska min stress någonsin försvinna? Just nu känns det som jag är på väg längre och längre ner i ett svart hål.
Inom kort tid ska vi börja packa igen och flytta till hyres eftersom vi inte hittat något hus än. Jag blir skit ledsen. Hur ska jag ta mig ur detta? När ska det vända?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Försök i inte tänka på allt runt om, bara fokusera på nuet. Tillåt dig att släppa alla de inte så viktiga grejjerna, även om du tycker dem är viktiga så är dem troligtvis inte det. Bara det att med din stress så kör hjärnan på högvarv konstant. Även i sömnen. Df MÅSTE du tillåta dig o tänka att du får ta det senare, delegera gärna vidare saker till andra, Nu ska du använda dig av dina nära o kära dem hjälper dig. Skriv ner de saker du tycker är viktiga, sånt du verkligen inte vill glömma, sen när du skrivit ner det så släpper du det, du kommer inte glömma det du har ju skrivit ner det. Näsatn inga saker som du tänker på är måsten och det löser sig. Ex som ert boende, trist men det är inte hela världen, lägg INTE enregi på det, det löser sig och ni kommer hitta ert fina hus. Hoppas verkligen du blir frisk från alla dina onda plågor snart! Du kan skriva till mig om du vill, jag fick många bra råd när jag nästan gick in i väggen av stress. Ta verkligen dig tiden att inte göra nånting alls.... KRAM

2013-01-10 @ 08:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback