Just nu deppig blogg

Tur man får skriva av sig lite....
:-)

Igår kväll vaknade jag i soffan vid halv tolv på natten.. Ryggen gjorde sååååå ont. Får halta mig upp i sovrummet. Kunde inte stå, gå, ligga-igen....
Somnade en stund, vaknade och gick upp och gick. Somnade en stund osv...
Sov till halv elva, gick upp och åt, körde och lämnade väskan till felizia.
Läkare halv två- kollade hostan- prov upp i näsan, temp, stick i finger. tempen är högre än i vanliga fall, kanske har fått felizias förkylning.
Utskrivet hostmedicin, har redan det hemma. Även bricknyl eftersom jag tappar andan när jag hostar. Näsprovet kommer inom ett par dagar.

Nu 14.15 är det dax för sjukgymnasten. Får se vad hon säger. Men det blir väl övningar i deras gym.

Jag vet att jag är trött på det. Att vara hos läkaren till en kostnad av närmre 2000 kr på två månader känns inte kul. Har aldrig haft det såhär och kan säga att 2013 inte har gett mig en snäll början eller så är det jag själv som inte lyssnat på min kropp en alltför lång tid. I dont know men jag vill bli FRISK!!!
Snart dax för flytt och jag kan inte ens böja mig och packa en låda....


Kommentarer
Postat av: Malin

När du gått på sjukbesök för 1100 får du ett högkostnads skydd, har dom inte informerat dig om de? DE innebär att du får frikort och inte behöver betala mer på ca ett år. Ta fram alla kvitton och be dom stämpla de och påpeka även att de är dåligt att de inte informerat dig om detta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback