Godmorgon i vanlig ordning på fel tid

Siste veckan har jag vaknat knäppa tider på nätterna..
Men det är väl vetskapen att man KAN somna om sen.
Nu är det mest host host prosit.
Min älskling snarkar så fint här bredvid.
Funderar på om jag ska väcka honom så han kan vakna i tid o slippa stressa.

Idag är det fredag. Och löning!
Good stuff.
Mindre kul är att inte få rida idag heller.
Tidigast onsdag ska jag testa att skritta.

Vi ska på middag hos mamma halv sju. Mysligt!
Annars är helgen rätt obokad men packning och flytt av boden-sakerna är ett måste inom kort.


Kommentarer
Postat av: Malin

åååh så drygt med sega förkylningar! Ena dagen pigg, andra trött. :) Kan vi inte försöka ses nästa helg när Björn är ledig?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback