Förlovningen och giftemål

Tänkte bara berätta lite om vår tanke angående förlovningen och giftemål :-)

Jag har velat förlova mig länge med Robban, men inte tänkt att det varit lönt eftersom jag visst att han vill vara traditionell- gifta sig inom ett år.. Trodde jag.
Men det visade sig att han inte alls behövde göra det exakt ett år senare.
När Robban kom med förslaget visste jag inte var jag skulle bli av. Jätte lycklig. Helt skakig :)
Vi provade och köpte ringar samma dag - på lucia och jag hämtade dem en vecka senare. Datumet vi bestämde oss för var julafton.
Så på julaftonsmorgon åt vi supergod frukost. Sen bytte vi ringar.
Tanken är att giftemål ska komma inom ett par år, men innan det vill vi hinna med lite annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback