Älskade fredag!

Ligger vaken redan, jag som har sovmorgon till 8 ;-) kan bero på att jag somnade i soffan vid lite i nio igår.
Felizia sover här bredvid mig. Hon har kommit in till oss sista nätterna utan att varken jag eller Robban märkt något.

Idag är snuttan ledig från fritids. Fredagar går dem inte i skolan. Vi ska äta frukost hos Sissi sen ska jag till läkaren. Efter det ska jag kolla vår blivande bostad för ett tag, lägenheten.
Har dock förväntningar på hemnet idag.... Massa hus kan väl komma ut?!

Var hos sjukgymnasten igår, fick göra olika styrkeövningar på deras gym. Känner det i armarna idag :)
Ska dit på måndag igen. Men IOM att jag har ont i ryggen än blir det ingen ridning idag heller:( dock mera mys med familjen, gillas ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback