Akuten

Min rygg och mage har gjort ont till och från i ca två veckor.
Eftersom vår kära vård är som den är åker man inte in i onödan.
I förrgår kväll gjorde det dock så ont att jag inte kunde röra mig.. Kunde bara ligga still för att det inte skulle göra ont.
Igår kunde jag knappt ta på mig.. Varken kläder eller skor.

Jag hade lovat felizia att vi skulle bada i oxie och ville inte svika det- lite dun ide trots allt.
Skorna fick Robban ta på och in i bilen kom jag knappt.
Det gjorde så ont.
Lyckades köra till oxie.
Sara fick hjälpa mig ut ut bilen. Att ta ett steg tog lång tid.
Väl inne fick felizia hjälpa mig med kläderna .
Jag tänkte att det varma vattnet kanske kunde vara skönt, men jag var i ca 20 min sen gjorde det för ont.
Efter totalt en timme gav jag upp...
Felizia följde med Sara hem o jag åkte till akuten där mamma mötte mig.
Satt på akuten 1 1/2 timme för att få svaret vi kan inte hjälpa dig..
Fick GÅ till kk med hemska ryggsmärtor. Där kom jag in på ett rum och fick ligga ner rätt snabbt, trots många före mig.
Låg o väntade ca tre timmar.
Mamma gick och Robban kom under tiden.
Blev undersökt i magen och det såg ta ut förutom en cysta. Men den var inte tillräckligt stor för att kunna vara den.
Robban hjälpte mig med allt-kunde inte göra något själv.
Efteråt åkte vi förbi Robbans föräldrar med McDonalds mat, hade inte ätit sen frukost.
Vi hämtade felizia som var där och var hemma runt tio.
Jag somnade snabbt i soffan.

Har ställt klockan idag o avbokat besöket hos naprapaten och istället bokat besök på Vårdc i em... Så trist med alla sjukdomar och allt vad det är.. Kan man inte få slippa det snart?? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback