Usch vilken helg

Lördagen bestod av flytt.
Robbans familj kom på nio och åt frukost sen kom vi igång med flyttandet vid halv elva... Packade massa i bussen och min familj mötte upp vid lägenheten runt ett.
Flytten flöt på bra.
Andra vändan med grejor tog längre tid eftersom vi var färre folk.
Halv åtta åkte vid till robbans föräldrar för att hinna se mello. Vår tv hade inte blivit inkopplad.

Igår möttes vid 10.15 i huset igen för städande. Mkt blev gjort men inte allt eftersom huset inte var helt tomt.
Jag åkte på badrummet och det är inte klart än... Fick Psyk-bryt där inne. Jag skrubba och skrubba och skrubba. Men samma fläckar var kvar ändå... Så vi får se vem som tar resten idag. Jag är så trött på det efter att ha stått där hela em och kväll igår.


Ny vecka nu.
Felizia kommer ÄNTLIGEN till oss. Mitt lilla hjärta, jag vill aldrig släppa dig igen.
Läkar tid 11.20, ligger fortfarande i sängen. Här är så skönt att sova.
9onde våningen betyder inga grannar ovanför. Tycker här är så tyst från grannarna bredvid och under. Helt chockad eftersom min förra lägenhet var så lyhörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback