Idag är ingen bra dag

Dagen var mysig i förmiddags.
Åt frukost med felizia sen lämnade jag henne i skolan. Hemska dagar, dem när jag måste lämna henne. Hatar det. Mitt hjärta gråter.
Efter det duschade jag hos pappa sen mötte jag Alex och Sara på OBS. Fikade i nästan 3 timmar. Handlade lite mat med hem sen.

När Alex och Sara stuckit blev jag så tom.
Ville inte hem. Till ett tomt hem. Fullt med lådor. Och måsten. :-(
Jag känner mig jätte depp.
Vill inte och orkar inte röra en enda låda.. Vet att jag måste.
Nycklarna får vi på fredag. Inte ofta man tycker en flytt är psykiskt ting. Men nu är den.
En flytt i väntan på vårt drömhus. Det ska inte vara ett parhus, inte ett radhus.
Det ska vara ett friliggande hus-minst 130 kvadrat - gärna närmre 160, med rätt stor tomt, där minst en hund kan springa fritt. Minst dubbel-garage, gärna verkstad också. Det ska vara nära naturen, så hunden kan springa fritt på vår promenad, och lugnet men ändå ha barn i närheten. Ett hus med gammal charm är att föredra. 20-tal/30-tal med högt i tak är en dröm. Gärna vit-målat utanpå. Eller iallafall någon ljus färg. Huset får inte kosta alltför mkt och ska inte ligga allt för långt från Malmö.
Har någon vad vi söker så hojta ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback