Ambulans och hjärnröntgen

Vilka snabba vändningar livet kan ta!
Från att mysa i soffan med älsklingen till att det blixtrar till i nacken på mig sen sköljer en avdomning in över höger ansikte och senare ner i armen. Hela jag blev snabbt svag och mådde sämre. Svettig, yr, skakig..
Från att tanken var att Robban skulle köra in mig ändrade jag mig rätt snabbt tills ambulans. De kom rätt fort. Runt 22.00.
Väl inne togs jag emot av olika läkare som försökte utreda mig. glodde tester, ställde frågor osv.. Hamnade i ett rum med EKG och dropp. Ingen visste just då vad som var fel..
Måendet pendlade upp och ner.. Kom snabbt in på hjärnröntgen.. Efter det körde Robban mig ner till rummet igen. Jag somnade en stund senare.. Runt 02.00 kom de in och sa att röntgen var bra så ja kunde åka hem. Nu är jag hemma, domningarna är kvar i huvudet - känns som en tandläkar-bedövning.
Hur vet jag om dem gjort rätt? Alla symptom tyder på något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback