Helgen som gick

I fredags skulle vi åkt till bakken med robbans jobb men trist väder gjorde att det blev middag på paddys istället. Efter maten gick vi till olearys på centralen och såg hockeyn...

I lördags var jag med jobb och såg handbolls finalen på arenan. Efter det bjöds vi på middag på glasklart. Det se handbolls banketten där, inte många jag kände igen eftersom jag inte är jätte insatt men Ola Lindgren från landslaget var där och även fotbolls-Henke Larsson hörde jag.
Skit trevlig kväll!

Igår var bara skit!
Kräkte hela dagen och låg och sov lite överallt. Hade dödsångest så ont jag hade i min mage. Sista gången jag spydde var runt 9 igår kväll sen gick jag upp och la mig.
Det lilla jag fick i mig kom upp igen så varken igår eller idag är jag speciellt tuff... Har fått i mig en macka iallafall.

En ny mäklare kommer imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback