Julmysvecka

God morgon!
Medan Robban nästan hostar upp sina lungor där nere ligger jag och går igenom veckan som gått i huvudet.
Massa mys och fixande har det varit.
I tisdags var jag på felizias skola, det var julpyssel och julmarknad. Vi gick tipspromenad ute och gjorde olika pysselsaker där inne. Efteråt gick vi till lågstadiets skolgård där det såldes massa julgrejor som de gjort under hösten. Super mysigt!

Dem andra dagarna har också varit fyllda med massa sånt jag älskar. Familj, vänner, Titan, mys. ❤

Känner mig lite orolig att det kanske är en förkylning på g, hope not!!

Ska försöka sova vidare. Denna dagen har jag längtat efter- just för att kunna sova länge. Så är jag pigg redan. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback