Tävlingsdax

Har drömt om tävlingen inatt..
Nu innan jag vaknade drömde jag att ja kom försent. Jag skulle ha startat först men när jag vaknade hade jag fortfarande inte fått ut Titan från boxen än. Puh. Att man ska behöva bli såhär nervös.. Varför utsätter man sig för sånt här? Haha.
Ingen säkerhetsväst äger jag heller och eftersom vi ska iväg ikväll får jag liksom inte ramla av o slå mig .. Jag har en väldig otur för varje gång jag väl ramlar av är det ordentligt. Ena gången blev jag medvetslös o fick åka ambulans in till sjukhus o andra gången skrapades min armbåge upp o behövde sys.. Åkte dock aldrig in till sjukan den gången utan lät det läka själv. Är så rädd för nål o tråd...

Aja pepp pepp inför tävlingen..

Sara kommer med frukost till oss nu snart iallafall.. Snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback