Mkt som hänt

Här händer det massor i mitt liv..
Helgen som passerade innehöll mycket.
I fredags red jag sen mös jag med mina älsklingar. Åt taco o hade det bra.
I lördags fm kom mamma o hjälpte mig o städa här inför visningen igår. Jag lämnade snutt vid tolv till P o sen åkte jag till stallet. Red en lång runda med 3 andra i solen, gött!!
Efter det kollade jag hoppning där o åkte hem om o duscha sen en snabb runda till OBS.
På kvällen blev det trevlig tjejmiddag.

Igår vaknade jag o mådde skit. Trodde det var pga dagen innan men började sen inse att det troligen inte var det. Mådde illa o kräkte från jag vakna igår till jag somna. Vi åkte till pappa på fm, där sov jag, på visning kl ett, där sov jag i bilen o sen hos robbans föräldrar på em - där sov jag. Fy för, en av de värsta dagarna på länge i mitt liv!!!

Idag har jag vara sovit hela dagen.. Blä!!
Positivt är att på ngn lagt bud på min lägenhet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback