Nya skor

Idag har jag jobbat. Första och enda dagen denna veckan..
Man känner att man är sleten nu..
Jag åkte till stallet direkt efter jobb.. Hade Titan, första lektionen på terminen, det gick rätt bra.
Efter stallet lämnade jag tillbaka min Samsung mobil som jag köpt igår..
Jag ska ha en Iphone istället.. Har så svårt o bestämma mig.. Jag får massa olika tips om mobiler hela tiden o själv kan jag inte mkt. Men jag ska köra på en Iphone 4 har jag tänkt..
När jag lämnat mobilen gick jag in på Coop och handlade en paj och lite choklad.
På vägen ut råkade jag smita förbi Din Skos rea.. och fick med mig 2 par skor hem.. :)








Nu ikväll har jag o älsklingen myst till Let´s Dance.
Hon har varit med farmor o farfar på muséet idag efter dagis, hon älskade det :)
Hon sover nu - hoppas denna natten blir bättre än natten torsdag - fredag.
Inatt var en gaaanska jobbig natt..
Jag kunde inte somna från närmre 1.. Låg o vände o vred mig..
När jag väl somnat blev jag väckt runt 3 av Felizia. Hon frågade när hon skulle till dagis.
Vi somnade om tillslut o hon vaknade halv 5 och skulle se barnprogram.
Snutt satte igång tvn men vi insåg att det inte börjat så jag fick henne  o somna om igen.
Kl ringde halv 7 så då var det dax o vakna. Jag snoosade till 07.15 medan Snutt såg barnprogram..
Uusch..


Skänker en tanke till syrran som är sjuk i nästan 40 graders feber.
Stackars dig ♥
Krya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback