Mysig lördag + visning

Igår myste jag och älsklingen hela morgonen.
Pontus kom förbi med bullar och vi tönnade oss som vanligt..
De släppte mig i stan halv 2 så jag mötte upp Gabbi..
Snuttan följde med Pontus och sov där inatt..
Gabbi och jag åkte till Zara, hon lämnade tillbaka kläder och jag köpte en klänning..
Gaaah.. har nog blivit liiite mkt shoppande sista tiden för min del..
Vi åkte förbi Rusta och Biltema och inom Willys..
Dumpade grejorna hos Gabbs och sen hem till Daniel o såg film..
Tyckte nog jag hängde med hyfsat fast ingen av dem hade text :p
Var hemma runt halv 3..
Äntligen har jag hittat ngn som käkar MER godis än mig hahha..
Och det är gaaanska mkt mer också ;)

Idag ska jag på visning.. Det är huset mittemot och den börjar nu halv 12..så jag får nog slänga på mig några kläder :)

Sen blir det stallet...får se om ja orkar rida.. e litta seg och sen kommer Felizia i em, men mock o rykt blir det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback