Myshelg och magsjuka..

Jahapp då är det måndag igen..
Helgen har varit jättemysig..
Mös med Felizia i fredags, målade mitt kök i lördags sen följde Felizia med sin pappa hem och sov där till idag, middag i lördags och sen vintershow på stallet igår.

Jag var på jobb tidigt imorse.. Skönt.
Magen börjde kännas konstig efter frukosten..
Jag var inne på toa 2 ggr och kände att magen inte var ok.
Gick hem efter lunch och nu är det värre.
Har kräkt o magen fortsätter strula så det är nog syrrans magsjuka jag fått, inte skoj..
Hoppas jag är bättre snart.. Har fått i mig några klunkar proviva, är inte alls hungrig.
Snälla sis hämtade Felizia på dagis idag, kände att jag inte kunde ta mig dit. Så nu är dem hos pappa o myser.
Mäklaren kom hit, trots min varning om magsjukan, så nu har han värderat lägenheten o jag blev glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback