Massage

Ohh idag fick vi massage på jobb.. det är så härligt.
Vi får det varannan vecka och i vanliga fall är det på fredagar..
Idag valde jag ryggmassage :)
Brukar variera - rygg ibland, armar ibland, och nacke/hår ibland..

Idag har min snutt somnat tidigt.
Vi åt vid halv 6 och sen la hon sig och kollade barnprogram..
Svintrött var hon och somnade halv 7, she really need it!
Vi bråkade i princip hela morgonen idag. Hon var trött och protesterade mot allt, allt, allt. Puh.

Jag funderar på att träna på maskinen på balkan.. Oo jag är så lat, ge mig styrka!!
Istället tryckte jag i mig ett Daim... gaaah, blir så trött på mig själv.
Skyller på allt klydd.
Massa klydd med banken - har ju hittat lägenhet som jag vill buda på så jag behöver ha ett lånelöfte..
Och sen kämpar jag med kunna beställa Iphone 4.. men Tele2 bara klyddar och skickar runt mig överallt.
Nu önskar man bara att detta ska lösa sig... fortare än **********..

Jag ska iaf bada snart.. Jag älskar mitt badkar... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback