Är detta ett skämt???

Jag har klyddat som fn med min nya mobil i över 2 veckor nu.
Köpte en Samsung på On off för ngn vecka sen, ångrade mig och lämnade tillbaka den dagen efter.
Försökte beställa en Iphone på nätet efter det och pga att returen tydligen inte gått igenom på Samsungen har jag inte kunnat beställa Iphonen på mitt nr. Har kopplats fram o tillbaka på Tele 2, från säljare - kundtjänst.
Har ringt OnOff och enligt dem är köpet där klart och det är fritt fram att beställa en ny telefon.
Idag såg jag på min mobil att det står "sim kort inaktivt", jag ringer Tele2 och efter mkt om o men ser dem att OnOffs nummerflytt har gått igenom!?!? Så tydligen äger jag ett abonemang fast jag inte har någon telefon?!?
Sitter o jagar OnOff nu och såklart öppnar dem inte från 10, kom jag på..
Så nu funkar inte min mobil..

Dilemma 2, lägenhet.
Jag har hittat en 3a jag vill köpa, har varit på visning och visat intresset och mäklaren vet om detta och skulle vänta på mig och mitt möte med banken.
Var på möte i fredags och det gick bra, hade en mäklare hos mig igår som värderade min lägenhet och nu när jag ringer ansvarig mäklare för den jag vill köpa - SVARAR HON INTE! Ringde 3 ggr igår och lämnade meddelande, har ringt idag igen - inget svar. Alltså seriöst?! Hon skulle ringa mig kl 3 i fredags och det gjorde hon ej.
Vad är problemet? Om lägenheten redan är såld - svara och säg det då.. Herregud.

Och nu något mysko..
Min hemtelefon ringde nyss och jag svarade. Ingen pratade på andra sidan men jag hörde syrran i bakgrunden, hon har nog råkat ringa upp mig. Efter att jag suttit och skrikit Saraaaa en bra stund la jag på.
Det ringde någon minut senare igen och det var hon igen men fortfarande hörde man bara henne i bakgrunden.. Jag la på och väntade och när jag lyfte luren igen var hon kvar :S
Sen har det ringt upp mig några gånger från hennes tele igen utan att hon vet ngt.
Mkt skumt..

Kommentarer
Postat av: sara

haha, jag hade ju råkat ringa dig.. hade inte knapplåset på :p hade nog ringt sisådär sju gånger, haha! hände samma en gång på jobb jag råka ringa en arbetskollega flera gånger o han stod o svarade varje gång jag råka ringa.. haha! så fick han gå bort o säg till mig att jag skulle sluta :P pinsamt.. hoppas du får tag på mäklaren! och hoppas allt har löst sig med telefonen och att du snart blir frisk! <3

2011-01-18 @ 16:41:43
Postat av: Tele2

Hej Missflingan,



Jag beklagar att det blev så fel med ditt telefonnummer i samband med mobilköp. Om det fortfarande inte är löst får du gärna maila mig, så ska jag se om det finns något jag kan göra.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-01-20 @ 11:43:47
Postat av: jenny

Hur når man dig Ida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback