Underbar helg med 2 älsklingar

Söndag idag.. Dagarna springer iväg..

I fredes jobbade jag och sen bar det av till stallet, red Titan o det gick ok.
Han ångade på som en toker haha...
Wfter stallet hämtade jag Felizia hos farmor o farfar..
Snutt o jag åkte ut till landet..
Vi åt världens goaste toast som Babe gjorde..
Vi såg Lets Dance o sen la vi Felizia.. O sen deckade vi också :)
I fredes blev det också klart att det är vi.. :)

Igår vaknade vi vid 9 och tog en lååång frukost o myste..
Vid halv 1 åkte vi iväg till Babes bror..
De bor på en gård mitt ute på landet..
Solen sken och det var helt vindstilla, satt man tyst var det helt knäpptyst där ute.
Vi busade med hundarna och kollade på hönsen o tuppen o sen fikade vi..
När klockan blev halv 4 körde vi vidare o storhandlade.
Var hemma hos Babe vid 5 igen och fixade maten runt halv 6..
Syrran, Liam och     kom på besök. Vi käkade gott, som alltid hos Babe som är kock, och såg Melodifestivalen.
Jättemysig kväll.

Idag har vi myst hela dagen o sen mötte jag o Felizia Sara o Liam på Ica. Storhandlade o sen åkte vi hem o åt..
Nu har Babe kommit så vi ska tilL Sara o äta pannkakor med hela familjen + Kerstin o Kjell.
Me love this! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback