Städ söndag

Jag är lite sleten!
Har tvättat 6 maskiner tvätt, och ja, det är bara mina och Felizias kläder.. puhhh..
Håller på att vika första omgången och ska hämta de sista kläderna snart..
Har dammsugat lägenheten o plockat undan - välbehövligt.
Ska förbi Obs en runda snart och sen ska jag promenixa med Sabbe o Ricky till Caroli och sola och sen gå hem igen. Skönt.
Ska duscha o fixa mig sen å åka vidare till landet..


Jag har världens finaste dotter:

‎"Mamma jag vill städa hela lägenheten, så slipper du. Du kan ligga och läsa en tidning" ♥

Felizia torkade bort mina pussar från kinden och sa "Mamma även om ja torkar bort pussarna från kinden så sparar jag dem i kroppen" ♥

Hon är den finaste och dyrbaraste jag vet..
Kunde inte önska mig något finare.



Grattis Danny, du är vidare i final i Mello!!
Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback