Livet

Liten update:

Red BTB i fredags o lektionen gick perfekt, skänkelvikningar o sånt kul.. :)
Efteråt blev det mys med Sara o 2 till..

Lördagen var det dop för Klara.. Jättefint.
Efteråt åkte jag o Snutt till Sabbe.. Mys med godis o film.
Sov där till söndagen..
Mös under fm sen åkte vi till stan..
Handlade present till pappa.
Sen blev det en sväng i Bejjan med 2 sötnosar..
O efter det handboll o fika hos syrran..
När vi sett Sverige förlora så åkte vi till pappa o såg finalen o käkade pizza...

Veckan har flutit på.
Life is good.
Sabbusch är hemma igen o hälsar på.. :)
O jag svävar på små rosa moln ♥


Kommentarer
Postat av: sara

haha "och två till" .. :) jag är glad när du är glad och lycklig <3

2011-02-03 @ 20:12:48
Postat av: lena

Så himla glad för din skull att du är glad och lycklig, det är dig väl unnat, ta väl vara på lyckan<3

kram

Postat av: Jenny

tack söta ni är :)

2011-02-05 @ 16:34:31
URL: http://missflingan.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Snälla, ta med mig upp på molnen ;)))

2011-02-06 @ 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback