Systers och min födelsedag

Dagen efter min födelsedag. Då är man ett år äldre nu då, 26 år närmre bestämt. Hade kalas igår hos pappa, vi var nog 27 st.. Fullt hus med andra ord :) Fick massa fint - blommor, Zlatan-boken, presentkort på Ikea o Burlöv center, Melodifestival-biljetter, morgonrock, inneskor, värmefilt, underkläder. Massa bra stuff! Jätte glad och nöjd. Min älskade pojkvän hade fixat maten - gulaschsoppa o till det hade vi creme fraishe och baguetter o smör. Efter det blev det tårta och chips o godis. Sista gästerna gick vid 12. I torsdags fyllde sis år, så vi fikade hos henne en sväng. Mysigt. Idag ska mannen ut o svira och Felizias kompis Paula ska sova här för första gången idsg.. Hon kommer snart.. Får se vad jag gett mig in på :) Ha en trevlig kväll nu där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback