Söndag

Sitter i soffan och slappar.. Ska strax betala räkningarna så det blir gjort.. Kvart i ett är det samling på Rosengård, dax för match igen.. Helgen har varit supermysig, i fredags jobbade jag (nfjnfsld) och efter det red jag Topless på lektionen. Fick enorma sår på fingrarna för jag red utan vantar. Dumt! Efteråt tog jag hand om Titanisen som är hemkommen från betet och lite skadad i hoven =( Sen åkte jag förbi älsklis och duschade sen vidare mot Rögle dammar där det var kräftfiske.. Robbans föräldrar, mina papps, Sara med familj,Stefan o älskling var där. Vi grillade, mös på filten o kollade på stjärnorna.. Stannade till 11 och sen åkte vi till Robbans föräldrar. Stannade till 2, sen hämtade vi Robbans bror o körde honom hem. Kom i säng först halv 4.. Igår mös vi hela dagen.. Hade bestämt och shoppa på Nova, kom iväg först vid 2. När vi väl var där orkade vi knappt kolla för det vimlade av folk. Gick igenom alla affärer ganska snabbt sen var vi hemma igen halv 4, hade med mat från Max o käkade det till det inspelade True talent. Båda somnade efter en stund, helt slut. Vaknade lagom vid 7 tiden och fixade oss och åkte till Gabbi o Ola. Där bjöds det på pizza o äppelkaka o massa prat o mys, tack <3 Nu ska jag betala räkningar, ha det gott..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nästa gång får du inte glömma din bh :)

Postat av: Jenny

hahahah :)

2011-08-28 @ 14:11:51
URL: http://missflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback