Inställd simning o nya skor

Sitter här och ser True Talent.. Snuttisen sover så gott.. Hon är jätteduktig och somnar själv med sin barnvise-cd igång.. Jag hämtade henne efter jobb och så åkte vi direkt till OBS, tänkte hinna köpa nya skor till Felizia innan simingen som skulle börja kl sex.. Jag la undan två par skor och sen körde vi den lilla biten till Burlövsbadet.. När vi väl kom dit sa en kille i receptionen att simskolan var inställd idag, pga glasfiber i vattnet?! Men åååh! Så besvikna vi blev - snuttan och jag.. Vi åkte tillbaka till Obs och köpte skorna vi lagt undan, sen körde vi hemåt.. När vi kom hem traskade snuttan in till vår granne Kerstin.. hon var där en stund och sen hämtade jag hem henne lagom till sovdax :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback