Mys mys!

Fredag igår..
Jobbade sen stack jag till stallet..
Red Carisma :)
Hon är mer spänd nu än när hon kom från början..
Galoppen är det mest struliga. Hon galopperar på alla håll o kanter o inte riktigt framåt..
Men hon är go.
Efteråt fixade jag hos Titisen..
Promerade bara med honom eftersom han var lite svullen i ett ben..
Efter stallet hämtade jag Felizia o vi åkte hem o mös <3

Inatt har hon hostat som bara den och sen har hon börjat snora igen.
Kl 6 imorse klagade hon över smärta i bröstet när hon hostade o hennes temp var 37,7.
Jag ringde 1177 o hon sa åt mig att åka in till VC när de öppnade.
Vi somnade om efter en stund o vaknade kl 10.
Fixade oss o åkte till VC.
Fick utskrivet ny hostmedicin.
Efteråt åkte vi till Malmö IP o träffade Danny.
Han kramade oss o bar upp snuttan o pratade med henne.
Snackade en stund..
När grabbsen drog gick jag o Felizia till Pildammarna.
Vi promernerade runt där o snackade, sen satte vi oss o mös i solen.
Vädert var gudomligt.
Snuttans allmäntillstånd var bra då.
När vi satte oss i bilen somnade hon till en stund.
Vi handlade hamburgare på MCD o åt innan vi körde till farmor där Pontus var..
Snutten lämnades till honom.. Febern steg under tiden vi var där. 38,2.
Jag åkte till stallet o red ut med Tina o Boy.
Solen sken, det var vindstilla o helt underbart.
Jag älskar det!
Har nyss badat o nu sitter jag i pyamas o ser Dansfeber..

Imorgon blir det stallet vid 9, sen samling till matchen 12.30.
Efter matchen är det middag med laget o på kvällen kommer hjärtat till mig igen.
Felizia, mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback