101010

Snuttis fick öroninflammation igår=(
Hann va hos min morfar 1½ timme innan felizia fick ont i öronen..
Åkte till sjukan o fick utskrivet penicilin..
stackars älskade plutta.

idag vakna jag halv 8.. stumpan vakna strax efter..
mös i sängen sen fixade vi oss o gick till morfar o åt frukost..
jag lämna henne vid 9 sen körde ja till stallet o red titan <3
åkte o hämtade nadi o sen vidare till landskrona o match..
det var kval till div 4..
vi spelade ut dem andra i första halvlek men fick inte utdelning =(
1-1 i halvtidsvilan..
i andra gör vi 2-1.. de hade bytt in sina div 3 spelare o vi fick 4 av våra bästa skadade.
matchen slutade med förlust 4-2..   =(
efter matchen yrade ja o nadi runt i landskrona för o hitta till arlöv.. haha..
en kvart senare va vi på väg..
jag släppte henne sen åkte ja till stallet igen för o mocka som ja ej hann på fm..
åkte hem till pappa o duscha sen stack vi o kollade bil i bunkeflo..
snackade o provkörde..
den kändes kanon o nu e pärlan MIN O NANNIS :)
Felizia blev överlycklig hemma hos pontus när han berättade att ja köpt bil =)
bild kommer =)

dax o sova..
har vääärsta huvudvärken =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback