Växjö

Då var man hemma efter en rolig helg i Växjö..
Åkte i fredags vid 5-tiden..
Var framme runt 8.. Käkade mat o gick sen ner o basta i relaxavd..
La oss runt halv 12.

Igår vaknade vi innan klockan ringde - redan halv 8..
Det var mumsig hotellfrukost sen.. me like :)
Jag mådde rätt kasst. Kändes som jag hade feber o värken i revbenen kom o gick.
Jag velade fram o tillbaka om jag skulle spela - det var ju ont om spelare.
Man är ändå ett lag.
Jag packade ner matchkläderna o så åkte vi inom Systemet innan vi åkte till hallen :p
Det slutade inte helt oväntat med att jag spelade.
Revbenen gav sig ännu mer till känna o svetten rann. Delvis av uppvärmningen o delvis av förkylningen.
Vi spelade hyfsat o tog oss nästan vidare från gruppen. Hade ett mål sämre i målskillnaden, o därmed var vi ute.
Lämnade hallen runt 6tiden o åkte till hotellet o fixade oss.
Kl 8 blev det middag.
Efteråt samlades vi i ett rum för förfest :) ja jävlar.. :) så sjukt kul..
När kl blev 11 drog vi till Växjö city o in på ett 25års ställe där.
Bra ställe o bra musik. Skit kul =)
Det stängde dock  redan kl 2, de e man inte van vid.. :)
Det var bra i detta läget, man kom hem i hyfsad tid..
Somnade nog runt 3 nånting..

Idag vaknade jag lite i 9.. Var tvungen o hinna äta o packa innan vi skulle åka kl 10.
Man är lagom sleden idag.
Har vatt hos pappis en stund. Har han pysslat om min bil i helgen ♥
Åkte förbi stallet en sväng o sen hämtade jag Angelica. Vi åkte till Obs.
Handlade till papps o sen fikade vi i flera timmar :)
Har slappat hemma ikväll. Riktigt skönt o välbehövande.
Halsen gör ont. Ont i bröstkorgen o har halvt tappat rösten. Nyser o näsan rinner.
Va fäään.
Kvid kvid kvid.
Men det är det min kära blogg är till för. Att få skriva av sig. Haha :)


Kan ju lika bra skríva att jag söker DIG också..
Var finns du? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback