Tyst omkring..

Det är tyst omkring mig.
Felizia sover i sin säng. Gabbi i min säng.
Vi har myst med pizza o gottis <3
Såg Idol, Linnea åkte ut.. Jag tyckte faktiskt Minnah skulle åkt före.
Men så länge Jay o Olle e kvar så e det lugnt :)
Älskar deras röster..
Olle med sin gitarr eller Jay i en soft rocklåt...... me likiee likiee..

Idag red jag Titisen i kadrilj.
Han tågade på men var mest arg på de andra hästarna som inte skötte sig riktigt. haha.
Han e för söt :p

Nu är det massa snö outside....
Blir nog massa pulka imorgon.
Funderade på en sväng förbi Lutz o kolla julstuff men jag får se, det lär vara överöst med folk.
Ska sätta upp julsakerna i helgen o sen blir det nog skyltsöndag på söndag.
Mys på hög nivå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback