Jag är gråtfärdig..

Jag har så ont i mina revben och ner i ryggen, spec när jag ska resa mig, sätta mig o lägga mig..
Det är en pina att ligga i sängen..Så länge jag ligger blixtstill funkar det efter en stund, men när man ska röra sig börjar det onda igen..
Tanken är att ja ska käka smärtstillande hela tiden, men jag gillar inte det riktigt..
Gillar inte att stoppa i mig tabletter för ofta..

Jag är så irriterrad på att jag ramlade av.
Att det skulle orsaka sån här smärta.
Jag tyckte inte ens fallet kändes hemskt på något sätt.
Man är van att få lite ont o blåmärken när man ramlar av - men det här..?!?
Vill inte :(

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså ridning är en farlig sport. Du ramlade dessutom 2 ggr! De låter lurt att du fortf. har ont. Du bör absolut kolla igen att t.ex. inte mjälten skadades! Sluta rida är ett gott råd! Tråkigt men som sagt ridning äär farligt och jag känner många som blivit allvarligt skadade.

2010-11-10 @ 10:40:23
Postat av: Jenny

ja, den är farlig men rolig :)

som tur är är det lite bättre nu..

inte helt bra dock men på rätt väg hoppas jag =)

sitter mjälten i ryggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback