GULDET ÄR HEMMA!

Guldet är himma i Malmö igen!
Så gött det känns =)
Var o tittade på matchen med min familj o Johans familj..
Det var lite kyligt men det gjorde inte så mkt..
Stämningen var på topp o det var en så härlig känsla att vara med om att se MFF ta guldet! :)

Helgen har varit lite upp o ner..
Hoppade BTB i fredags.
Ramlade av 2 ggr, första gången lyckades ja sätta mig på bommen - supersnyggt haha.
Andra gången gick det sämre... Landade i backen o slog i hela vänster sida..
Smärtan blev under kvällens gång.
Angelica fick hjälpa mig o mocka till Titisen o gick med honom i ridhuset medan jag kollade på.
Efter att jag lämnat Angelica åkte jag till Sabbis päron. Sabbe hade kommit hem =)
Vi såg Idol o mös. Dock hade jag så jävla ont så jag var nog inget kul sällskap =(
Jag sov där sen.. Hade svårt o sova pga smärtan..
Vaknade redan vid 7 igen..

Ringde 1177 o blev ombedd att åka in. Åkte till jouren på Värnhem o blev vidareskickad till Mas o röntgen.
Fick tid snabbt, skönt det.
De röntgade revben, bröstkorg, rygg, höft o bäcken.
Inget var brutet tack o lov.
Jag åkte till Sabbu igen.. Fikade o slappade.
Jag fick i mig värktabletter o det hjälpte lite iaf.
Vid halv 6 hämtade jag Pontus o Snuttis o åkte hem till pappa där det var familjemiddag :)
Hela min familj o Saras pojkväns familj..
Jätte trevligt med god mat o allt =)
Jag lämnade P o <3 vid 9 tiden o åkte till Säbb igen..
Vi låg o snacka tills det var dax o hämta hennes päron.
Sen blev det hem o hopp i bingen.

Idag har vi shoppat lite bland Fris & Co prylar på rea :)
Hittade ett skärp och ett armband.
Fint var det!

Tack o lov har smärtan minskat nu.
Jag har varit gråtfärdig varje gång jag har rört mig, andats eller gjort något annat än suttit stilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback