A perfect day..

Idag är det onsdag. Snön har lagt sig som ett stort täcke över hus och gator här i stan.
Dagen har varit mysig..
Började med att vakna 5 i 8 (börjar kl 8). Som tur är har man flex så jag kunde ta det hyfsat lugnt - var på jobb 20 över (dessvärre var jag lika sen igår morse.. måste lägga mig i tid ikväll).
Det blev en sen kväll igår. Jag var först i stallet o fixade hos Titisen o sen åkte jag o Gabbi till hennes syrra.
Jag duschade där sen blev det taco och godis och massa mys. Helt underbart.
Efter en galen bilfärd hem var jag väl hemma runt halv 1. Därav tröttheten :)

Jobbet flöt på bra idag så dagen där gick snabbt..
När jag slutat gick jag ner till bilen och satte igång den och började skrapa rutorna. När jag var klar med det skulle jag öppna dörren och hoppa in, men dörren gick inte upp. Bilen var igång, låset var öppet men dörren vägrade öppnas.. Shises, tänkte jag. Alla grejor låg i bilen och den var igång och hade knappt någon bensin. Toppen. Med med goa kollegor så lyckades vi tillslut få upp dörren med Svens magic hand ?! (fråga mig inte hur...)
Men jag tänker inte stänga den dörren när jag skrapar rutorna nästa gång :P

Efter jobb åkte jag till Ica maxi och shoppade en hel del. 900 kr fattigare åkte jag där ifrån med massa julklappar :)
Körde förbi OK och tankade o passade på att hämta ut min andra del på Jotex paketet. Det innehöll en "Carpe diem" skylt och 3 vita stenar, hope, love, home...

Nu har jag käkat lite nudlar. Tänkte hoppa i ett varmt bad med min nyinköpta Veckorevy tidning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback