Mello Yello, Carro 25 o Mors dag...

Söndag again..
Helgen har varit händelserik:)

I fredags blev det jobb o sen fixade vi oss lite på jobb o tog bussen till Mello Yello där vi bokat bord..
Hela gänget slöt upp o vi åt god mat o drack massa goda drinkar...En toppen kväll:)

Igår spelade jag match på dagen..
Den blev 1-1 mot serietvåan (vi ligger etta)..
Fy bubblan va kass jag var.
Förstår inte att jag fick va kvar på planen..

Jag var hemma vid kvart över 3 o då slappaade jag..
Slumrade till i sängen o vaknade halv 6..
Fixade mig o sen hämtade Tina o Tobbe upp mig..
Mötte upp födelsegrisen i stan o promenixa till Mando..
Maten var sådär igår...Lite trist:(
Vid 9 gick vi vidare till Fridays..
Det blev lite drinkar o massa snack..
Vid 11 drog vi vidare till Harrys.
När vi kom dit visade dem Melodifestivalen på storbildstv..
Där satt man o såg rösterna i en timme...tjihooooo...
Tyskland var iaf ingen låt i min smak..
Undrar verkligen hur alla kunde ge den 12or!
Musiken kom igång efter en stund o jag o Tina dansade..
Tobbe hämtade oss halv 2 igen o vi åkte hem till Carro o gav presenten..
Haha...
Fick ont i magen så mkt jag garvade igår :)

Idag har jag också  massa planer =p
Tvättar nu, sen tänkte jag försöka hinna  se sis lägenhet.
Äntligen har hon fått en ny början på sitt liv.
Det kan BARA bli bättre o nu e hon så lycklig!
Du är SÅ VÄRD det <3
I eftermiddag ska vi bjuda mamma på restaurang o ikväll blir det bio med Säbb!!


So long!!:)

Kommentarer
Postat av: sara

tack!! jag är så himla glad och lycklig! inte minst att ha er, min underbara familj. NI ÄR BÄST!

2010-05-30 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback