Lördag!

Vaknade kvart i 10 av några sms..
Var helt inne i min dröm när jag väcktes haha.. Sorry Sabbe, jag snodde din man...
Jag fick med mig bulldeg av pappa igår så han smsade o sa att dem behövde fixas till, för dem blivit klibbiga..
Nu står bullarna på gräddning i ugnen o det luktar underbart gott här:)
Ska packa för fotboll o grillning nu...
Samling halv 12, match hemma mot Svedala.
Sen blir det grillning hos C o eventuellt sexparty ikväll efter det..

Igår red jag finaste, underbaraste Titan.
He will always be in my ♥
Han ska säljas efter sommaren, men som tur är kommer han stå kvar i stallet - som privathäst.
Hoppas jag kan fortsätta pussa på honom :)

Lyssnar på mina favolåtar just nu på Spoty.

Phil Collins -I wish it would rain down
Timbaland feat Katy Perry - If we ever meet again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback