Idag är jag inte uppåt....

Dagen har varit en besvikelse på många sätt.
Jag såg framemot o hoppades på 2 saker idag.
Saker som gör att jag glömmer allt annat för stunden o känner att livet är kuuuuuul..
Inget av det blev av.
O jag antar att det är mitt eget j*vla fel...
Men nu sitter jag hemma o deppar..

Som tur är har snuttis funnits vid min sida hela dagen o även mams..
Det har varit en annars underbar dag med sol o värme.
Men jag har inte kunnat skratta, på riktigt.
Sen att man ser ut som ett freak med bandaget gör det inte lättare.
Ganska ont har man med.
Men jag hade kanske kunnat glömma det onda idag.
Om jag fått som jag velat.
Men det kan man inte alltid få.....

En del av denna dagen raderar jag ur mitt liv.......

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Alla dagar är tyvärr inte bra, men vi som brukar tänka positivt säger alltid "att efter regn kommer solsken" Vilket oftast stämmer.puss gumsi!

2010-05-23 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback