Hoppas jag kan..

..sova inatt.
Har haft sånna problem de senaste nätterna....
Ont o hög musik från grannen är det vet är bakomliggande iaf.
Jag brukar aldrig ha problem med det annars..

Lämnade klagomål i grannens brevlåda innan.
Nu får det räcka.
Det är hög musik varje kväll - 7 dagar i veckan. På helgerna brassar dem på extra o man hör alla festdeltagares bumpande i golvet, sjungande, skrikande m.m...
Suck.
Jag vet att de e najs med ny lägenhet, festande o allt sånt, men come on. Så ofta?
Njä snälla. Tänk om!

Nu ikväll är det lugnt där uppifrån iallafall:D


Imorgon ska jag, som många andra måndagar, starta ett nytt liv.
Inga mer sötsaker.
Ska böta varje gång jag äter något-bestämde jag mig nyss för.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hehe, önska dig lycka ti gumsi men tror inte de kommer hålla, men du kan behöva lite sötsaker, men om du mot förmodan skulle behöva slå på en kudde så finns ja här för dig och har en kudde redo =)pusssssssss

2010-05-24 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback