Öroninflammation..

Snuttan o jag vaknade vid 10 idag...
Gick upp o åt lite frukost, sen tog vi det lugnt med film o bad.
Jag ringde vårdcentralen o fick tid där.
Jag ville kolla Felizia igen eftersom hon hade väldiga sömnsvårigheter igårkväll o klagade på mag/bröstont..
Fick tid i eftermiddags..
Väl där fick vi veta att snuttan har dubbelsidig öroninflammation (öroninflammation på båda öronen) och att hon är röd i halsen.. Men det har inte gått så långt som halsfluss..
Hon fick pencilin utskrivet, så nu varvas pencilin med alvedon.
Nu ikväll har hon knappt ätit...Dricker bara..
Senast jag tog tempen hade hon 38,7 och nu när hon la sig blev hon bara varmare o varmare =/
Tycker så himla synd om mitt hjärta..
Hoppas verkligen hon blir bra snarast!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback