Mys :)

Idag har jag varit seeeg...
Har sovit oroligt inatt o när ja vaknade 10 var ja rätt slut..
Tittade ut o såg att det var så mulet o regnigt, då ville man ännu mindre gå upp..

Match stod på schemat så det var bara att äta frulle sen hämtade Sara mig 11..
Matchen spelades på en ganska blöt plan o det regnade när vi spelade..
Vi vann med 3-0, Sara gjorde 2 av målen wihooo=P
Jag var hemma vid halv 4 igen.. Såå trött o seg..
Värmde lite god soppa o slappade en stund..
Sen promenixa jag bort till papps o snackade lite med honom o Sara.
Lånade sen bilen o köpte lite gottis, sen blev det mys på sjukan :)
Såg Körslaget o sen körde jag hem strax efter 9...

Är fortfarande så seeeg o trött i kroppen, haha, vilken dag.......
Äter toast nu, blir snart bingen!

TjInG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback