Akuten.....

Åkte in på akuten vid 11 i lördagskväll med snuttan..
Hon hade hög feber o klagade på magont...
Väl inne på sjukan fick vi träffa läkare, o det togs blodprover, temp, o kollades lungor m.m..
Det konstaterades att hon hade ngt virus, troligen influensa eftersom de vita blodkropparna var förhöjda..
Vid halv 2 åkte vi hem igen. Hon följde med Pontus hem igen o jag blev hämtad av söta vänner.

Jag fick hem snuttan i em o hon har fortf feber o nu e hon rätt förkyld=(
Så synd om min  plutta...
Hon har vaknat nu flera ggr o gråtit o sagt "aj aj"...ja antar att det e magen, så nu sitter jag i kö till sjukvårdsupplysningen..
Måste veta vad det är med hennes mage. Helt sjukt att hon ska behöva ha ont så länge

Kommentarer
Postat av: Gabriella

gums, lider med er. Hoppas våran lilla snutta blir bra igen så fort som möjligt. tänker på er och tack för de fina smset, de värmde =) puss

2010-03-23 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback