Torsdag - all alone

Tjoo broo..

Känner mig ensam.
Sitter hos pappa och ska strax åka och göra vid naglarna, ska bli så najs att få fixat dem igen. Har saknat det!
Pappa är och cyklar med cykelkubben, han e dutti han.
Snuttan är hos sin pappa igen, sakna...
Sabbe drog till Kos idag.... Fusk!

Imorgon har Gabsan 25 års fest...
Ska bli så kul!! :)
Party all night long! :)

Ska köpa ny data också.. Min nuvarande är nog på väg och lägga av helt..
Helt utflippad är den!


I måndags och tisdags var vi i Vimmerby - Astrid Lindgrens värld.
Helt fantastiskt ställe.
Felizia älskade det! Kanon väder hade vi också!
Kommer bilder snart (tappade kameran i golvet häromdagen så den slockna helt..suuuck..hoppas den går igång igen)

Har semester nästa vecka också (har haft denna med)..
Inte några direkta planer så jag o snuttan får ta det som det kommer ;D
Men hoppas såklart på fint väder, så vi kan suula o bada massa.. för det älskar vi! :)
Sen jobbar jag iaf 3 veckor och efter det har jag semester 3 veckor igen..
Hoppas det är najs att göra såhär - dela upp semestern.. :)

Måste kila nu, dax för nagel fix sen ska jag förbi Gabbsan jobb.
Iiiii.......
haha :)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EX SVÄRMOR OCH FARMOR LENA !! :)



*See ya soon tablespoon*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback