En blåsig "dagen efter" söndag

Tjohej!!
Idag är det söndag o jag sitter o käkar lite knäckebröd.
Tvätten är igång nere i maskinerna.. Behövdes verkligen tvättas!
Hade planerat att se Kvarnby idag men jag får se..
Det blåser svinmkt..
Dock verkar solen va på g nu  :)


Igår vaknade jag bredvid min underbara dotter.
Det blev mysmorgon o runt 11 kom Pontus.
En timme senare körde dem båda hem till honom.
Jag cyklade hem till pappa en sväng o hämtade bilen.
Stack till Obs o fyndade (ovanligt)....
Köpte 2 linnen, ett par harembyxor o en klänning för 169:-
Great:)
Köpte även present till Micke, kvällens festinnehavare..
Stack o sola o sen hem till pappa.
Vi åt o såg MFF.
Jag somnade till i soffan, var rätt slut...
Duschade o så hos pappa sen åkte jaghem o gjorde vid mig vid 8.
Pappa körde mig o Emma till the party en timma senare... :)
Det var 25års fest..
Jättegoa o trevliga människor =)
Vi satt o snackade o vid halv 12 gick vi uppom Micke o en timme senare hade vi hamnat på Möllevångsfestivalen..
Kul med massa flummiga människor ..
Trist att Micke blev slagen av en jäkla idiot, eller ja det träffade nog inte men ändå.
Helt sjukt...
Vi traskade runt där ett tag sen hamnade vi på Retro, en pub jag inte visste fanns..
Ligger nära  Chokladfabriken..
Vi satt där till dem stängde sen blev det taxi  hem för mig o Emms=D
Jätte trevlig kväll, TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback