Duuu är såå het! :)

Sitter här himma, barnledig idag.
Älsklingen är med farmor o farfar o hittar på massa skoj :)
I really miss her.
My everything ♥

Ska hem till pappa o hoppa hopprep o träna.
Har inte varit så flitig hittentills pga att jag har Felizia varje dag, men kom på att man kan träna med hopprepet, så då funkar det även med henne :D

Igår var jag, Felizia, Lena o mamma hos Sara o Liam.
Vi fika o Lena klipptes..
Sen lämnade jag snutt o Lena hos dem o körde vidare till Lotta o Kalle.
Såg fotbollen där sen drog jag o Gabbs till Lilla en runda...
Var hemma vid 1 igen....
Sköj sköj :)

Planerna idag är nog slapp med Josse o Carro.
Bättra på brännan kanske... :)




Feeling hot hot hot!! :)




Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså den killen är hetare än hetast! Soo HOT! Den andra bilden är nog den vackraste jag sett på honom. Han är iaf. bland det vackraste jag sett!

2010-07-10 @ 20:22:54
Postat av: Jenny

He is:D

Postat av: Julia

hehe, bara för att fortsätta på temat D-boy:

Sett den här?



http://www.youtube.com/watch?v=0zlxenPV7O8



Kommer nog alltid att älska den snyggingen. Han är speciell på nåt sätt, så jädrans fiiiinis!<3

2010-07-11 @ 14:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback