Diego Forlan...

GRYM GRYM GRYM!
Har hejat  på Tyskland o Uruguay sen VM började.
Idag möttes dem i bronsmatch o jag kände mer o mer att det roligaste hade varit om Uruguay vann...
Laget har  spelat så rolig fotboll genom hela VM.
O Diego Forlan, vad ska man säga..
Grym! O snygg ;)

Matchen slutade 3-2 till Tyskland iaf.
Bra kämpat båda två ;D



Tycker så synd om Felizia.
Hon var så besviken när hon somnade...
Jag vet inte vad mer jag ska säga eller göra...
Allt jag kan göra är att FINNAS där för henne till 150%.
Shes the  most wonderful thing in my life.
"Mamma, jag älskar dig. Du är bäst i världen. Du är min allra bästa kompis"..

Mamma älskar dig med!




Idag har vi badat på Bo01 med Sara o Johan.
Igår blev det bad med mamma hela dagen, sen grill hos pappa.
Felizia ville gärna stanna o sova där, vilket hon fick lov.
Jag, Sara, Johan o Jessica stack till Ribban o förfestade bland alla ollonborrar, sen  drog vi till Limhamn på fest.
Mötte en cool  snubbe som också var vegitarian, äntligen någon att dela mina åsikter med.
TACK! Vi är på rätt väg att hjälpa de stackars djuren! Du och jag gör iallafall vårt!
Efter festen drog vi till Etage.
Ball ball ball!!:D
TACK!

Kommentarer
Postat av: sara

naw, lilla prinsessan! hon är den sötaste å finaste flickan av alla!

2010-07-13 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback