Äntligen!!

Äntligen äntligen är snuttan hemma igen :)
Förra veckan var tung..
Det var flera dagar jag jobbade över o när jag kom hem åt jag o gick o la mig, typ..
Orken, lusten, ja allt - var borta..
Många vänner på vift, ingen fotboll, ingen ridning, ingen Felizia.
Puh.
Jag är van att alltid ha något på gång, alltid ha saker planerat.
Nä fy, säger jag.
Ensam trivs jag ofta att vara, men allt var som bortblåst då..
Aja..
Ny tag nu o snuttisen e hemma:D
Vi grillade hos släkten igår, så mysigt..
O idag fixade jag naglarna, mamma passade snutt, o sen blev det middag hos Sis med Jennie.
Mums tack=D

Nu ikväll har jag städat undan, imorgon kommer mäklaren.
Hon ska värdera min lägenhet..

Snuttan somnade helt själv ikväl.
Hur skönt som helst, annars brukar hon vilja ha mig vid sin sida till hon somnar.
Men jag klagar iofs inte annars, för jag älskar hennes mys... :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du flytta?

2010-07-22 @ 11:42:30
Postat av: Gabriella

Fin bild på er....mina favvisar

2010-08-01 @ 10:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback