Jobbig vecka..

Denna veckan har bestått av massa magont, magsjuka, trötthet o allmänt illamående hos både mig o Snuttan..
Felizia kräkte inatt igen =(
Hon vaknade vid 1 och  gick på toa.
Hon återvände till min säng igen o väl där började hon kräka..
Det kom en hel del..
Tycker så synd om henne..
Som tur  är hjälpte Pontus mig med henne imorse..
Han hämtade henne o tog VAB..o skjutsade mig  även till jobb..
Tack..

Jobbet var segt..
Har haft  ont i magen, halvsovit, vatt snurrig o mått allmänt bläääää...
Fick även veta att min kund Buhres Fisk i Kivik brunnit ner till grunden..
Hemskt ledsen för er skull..

http://sydsvenskan.se/sverige/article620215/Brand-pa-Buhres-i-Kivik.html


Åkte med Sanna hem efter jobb o promenixa sista biten..

Nu ser  Sabbe o Lollo "Snabba Cash" premiären o Frankiiiiiiiiiieeboy e där...
Vill också=D



Vi hade planer på stuga i helgen men det sket sig  trist nog..
Nu blir det ridning o cup för fulla muggar...



Over and out........

Kommentarer
Postat av: Karin

Krya på er båda två. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback