Min sista dag som ung..

...varar i 2½ timme till, sen blir jag - hmm, äldre.. :)
Fyller 25 år imorgon. Har nog inte fattat det riktigt, eller så är det för att det inte är så speciellt längre..
Som barn ville man fylla år, nu är det mest en jobbig siffra..
Är jag negativ?
Haha.. det är väl mest funderingar kring framtiden som gör att saker känns som det pushas på ju äldre man blir.
Alla "måsten" här i livet.
Men jag har redan vunnit mitt högsta pris - Felizia.
Att få spendera livet med denna underbara varelse som älskar en mest av allt, är det finaste.
Sen har jag den bästa familjen man kan önska sig, de underbaraste vännerna, min älskade sköthäst Titan.
Det finns inte mkt jag kan klaga på.
Småsaker hit o dit, men i det stora hela har jag det kanon.. :)

Idag fyllde syrran 22..
Har vatt på jobb innan o sen stallet. Linade Titan - den lilla vildhästen hihi..
Efter det åkte jag hem till Sis där resten av familjen var.
Vi åt lussebullar, pepparkakor o drack glögg.
Imorgon har vi vårt släktkalas:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback