Kallt!!

Vintern är här på riktigt..
Helt galet vad det är snö och kallt här..
Igår var jag o Felizia i stallet efter jobb..
-18 grader!!!
Det rök utomhus av kylan.. brrr..
Ikväll har det lugnat sig till -7 någonting..
Det känns nästan varmt nu.

Idag har jag jobbat. Farfar hämtade snutt på dagis, jag åkte till Obs efter jobb.
Min plan var att hitta massa julklapps - men efter en timme orkade jag inte gå där mer.
Jag är sååå trött!
Hämtade snutt o lämnade kött till pappa som han beställt på jobb.
Snuttis somnade i bilen redan vid 6 tiden o har sovit sen dess. Det kan hon behöva.

Imorgon är det lillejulafton och min morfars födelsedag.
På kvällen ska jag o Sabbilusch shoppa julklappar.
Hon kommer hem idag, lilla hjärtat!
Iiiiiiiiiiiiii..


En granne till Felizias farmor o farfar gick bort igår...
33 år ung.
Helt utan förvarning.
Så snälla, kära medmänniskor - berätta för alla ni älskar att ni älskar dem.
Njut av livet varje sekund.
Ta vara på tiden och alla underbara ögonblick.
Lev!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback