En helt vanlig onsdag..

Jobb, jobb, jobb blev det först idag..
Mamma hämtade snutt på dagis o jag åkte till stallet efter jobb..
Bea hade borstat på hästis så vi fixade dem snabbt o red i ridhuset idag.
Buspollen är så fin <3



Efter stallet hämtade ja pluttis..
Vi åkte hem o åt mackor o mös..
Runt 8 var det sängdax för Felizia o jag sa åt henne att släcka och somna eftersom jag skulle bada..
När jag badat klart går jag in på hennes rum för att släcka. Ingen där.
Hittar henne sovande i min säng istället.. haha kära hjärtat :)

Längtar till helgen, myshelg med älsklingen.
Sovmorgon och sen Nalle-konsert på lördag. Kvällen är oplanerad men fullproppad med myyys.
Kanske hyra film, det vet jag att hon vill :)
Söndag är det mammys kalas <3

Kommentarer
Postat av: jenny

Finaste och goaste hästen... love love love <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback